چگونه در بازار کار نصب و تعمیرات پکیج دیواری موفق شویم؟
نوشته شده توسط : پریسا راد

با توجه به افزایش ساخت و ساز، جایگزین شدن پکیج دیواری به جای دیگر وسایل گرمایشی مانند بخاری و غیره پکیج دیواری جایگاه بیشتری در منازل و سایر امکان ساختمانی دارد. در چنین شرایطی می‌توان نتیجه گیری کرد که پکیج دیواری از بازار کار خوبی برخوردار است و این بازار با توجه به گستردگی هر چه بیشتر پکیج در سال 99 نیز بیشتر خواهد شد. 

برای آنکه متخصص حرفه‌ای نصب پکیج دیواری شد باید مهارت لازم در نصب انواع برندهای پکیج دیواری را داشت، با طریقه لوله کشی پکیج دیواری آشنا بوده و صفر تا صد نصب پکیج دیواری را دانست. بهترین راه برای رسیدن به این تخصص، شرکت در دوره‌های آموزش نصب پکیج دیواری در تهران در آموزشگاه نصب پکیج دیواری است. در حال حاضر آموزشگاه‌های متفاوتی این دوره آموزشی را برگزار می‌کنند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌ها بوده که همه ساله کارآموزان بسیاری وارد بازار کار نصب پکیج دیواری می‌کند. 

آموزش نصب پکیج دیواری چگونه می‌تواند منجر به درآمدزایی در سال 99 شود؟

 بازار نصب پکیج دیواری روز به روز در حال افزایش یافتن است و افراد متخصص در این زمینه از درآمد خوبی برخوردار هستند، در چنین شرایطی شرکت در دوره آموزشی نصب پکیج دیواری بسیار کاربردی بوده و شما با شرکت در آن می‌توانید به متخصصی حرفه‌ای تبدیل شده و درآمدزایی کنید. در این دوره‌های آموزشی آموزش نصب پکیج شوفاژ دیواری و راه اندازی آنها به صورت کاملا عملی، آموزش کامل مراحل چرخه ایجاد گرما در آب مدار گرمایش (مدار بسته) در انواع پکیج ( فن دار و بدون فن)، آموزش کامل مراحل سیکل ایجاد آب گرم مصرفی ( مدار باز) در انواع پکیج، آموزش قطعه شناسی و تست قطعات در مدار گرمایش پکیج، آموزش قطعه شناسی و تست قطعات در مدار آب گرم مصرفی، آموزش عملی و مرحله به مرحله نصب پکیج، آموزش شناخت و تست قطعات پکیج دیواری، آموزش تشخیص مدارهای مصرفی و گرمایش در موارد غیر معمول، آمورش تشخیص محل و محاسبات مربوط به نصب پکیج، آموزش محاسبات مربوط به دودکش در پکیج های فن دار و بدون فن، آموزش و شناخت قطعات جانبی لازم برای نصب پکیج، آموزش و معرفی مراکز تامین قطعات و لوازم مورد نیاز، معرفی افراد و مرکز جذب نیرو، آموزش کاربردی ترین روشهای ورود به بازار کار جهت درآمد زایی و غیره به صورت کاملا عملی و کاربردی و زیر نظر اساتید باتجربه برگزار می‌شود. 

آموزش تعمیرات پکیج دیواری چگونه می‌تواند منجر به درآمدزایی در سال 99 شود؟

با توجه به گستردگی استفاده از پکیج دیواری و بالا رفتن هزینه تعویض آن نسبت به تعمیرات پکیج دیواری بنابراین افراد هنگام بروز مشکل در پکیج دیواری به دنبال تعمیرکار حرفه‌ای پکیج دیواری بوده تا به تعمیر پکیج بپردازد. بنابراین باید گفت برای حضور موفق در بازار پکیج دیواری علاوه بر توانایی در نصب حرفه‌ای پکیج دیواری لازم است با تعمیر این وسیله نیز آشنا بود.

بهترین راه برای متخصص شدن در این زمینه نیز شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری است. زیرا در این دوره‌ها به صورت عملی و در محیطی شبیه به محیط واقعی انواع عیب‌ها در پکیج دیواری را بررسی و تعمیر می‌کنید. آموزش عیب یابی و تعمیرات فلو سوییچ با مولتی متر،  تعمیرات پرشر سوییچ دود پکیج، عیب یابی و تعمیرات پمپ پکیج، تعمیرات تحلیل انواع کلکتورها، تعمیرات پمپ به روش سنتی، تعمیرات خازن پمپ پکیج، آموزش عملی خلاص کردن پمپ از گیرپاژ، آموزش عملی رسوب گیری مبدل، تعمیرات فن پیکج، تعمیرات شیر گازی، تعمیرات کلید حداقل فشار، تعمیرات بای پاس،  تعمیر پکیج دیواری تک مبدل و غیره از جمله سرفصل‌های آموزشی ارائه شده در دوره تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه فنی برق است. 

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه می‌توانند به وب‌سایت فنی برق به نشانی fannibargh.com مراجعه کنند.

منبع: بازار کار نصب و تعمیرات پکیج دیواری





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: